Blog ExamenulTau
Log In
Become a part of our community!
Registration complete. Please check your email.
Create an account
Welcome! Register for an account
The user name or email address is not correct.
Reset password
Recover your password
Password reset email has been sent.
The email could not be sent.
Possible reason: your host may have disabled the mail function.
La subiectul I, A. 5, formularea intrebarii nu este clara si completa deoarece se poate intelege ca se cere tipul de rima al primelor doua versuri din text.
Formularea corecta ar fi fost: Numeşte tipul de rimă al poeziei şi măsura primelor două versuri din text.
De asemenea, la subiectul. II, A.1, cerinta in raport cu raspunsul prezinta un anumit grad de ambiguitate, deoarece institutia care gazduieste o expozitie nu este obligatoriu sa fie si organizator al acesteia.
Bună ziua! Vă înţelegem punctul de vedere. Vă mulţumim că l-aţi împărtăşit cu noi 🙂
Subiectul II, punctul 1. De unde reiese ca Organizatorul expoziției pieselor de șah este Muzeul de Istorie a Transilvaniei? In text scrie ca expoziţie inedită (este) deschisă la!! Muzeul de Istorie a Transilvaniei. Organizator poate fi chiar proprietarul pieselor, poate fi Muzeul sau poate fi un tert (sa zicem Federatia Romana de sah). Nu intotdeuana proprietarul loculului de desfasurare al unei manifestari este si organizatorul!!! Cererea nu este clara, lasa loc de interpretari, nu reiese in mod clar ca Muzeul este organizatorul!
Bună Răzvan! Îţi mulţumim pentru comentariu. Este foarte interesant punctul tău de vedere, îţi mulţumim pentru că l-ai împărtăşit cu noi 🙂
Foarte corec ce scrie Razvan. NU este doar un punct de vedere, este singura explicatie logica. Este 100% si opinia mea. Bine ca acesta gafa a fost la simulare, spre sa nu faca asa ceva si la testele natonale.
Expoziția este deschisă la un muzeu de stat, deci acesta este și organizatorul manifestației respective! Dacă era vorba despre o galerie de artă, poate. Deci, eu cred că subiectul este foarte clar!
Subiectul II , punctul 1. De unde reiese ca organizatorul este muzeul???? De cand locatia desfasurarii unui concurs este neaparat si oranizatorul? La fel si la tipul de rima , enuntul este f ambiguu.Sa speram ca cei de la Ministerul Invatamantului nu vor gafa asa si la examenul de capacitate.Ca e pacat …. Ar trebui ca cei de la minister sa se sesizeze in acest scop.
Da e f adevarat ce spun elevii cu întrebările privitor la rima si la sub2-b
Dl. Marius, nu vi se pare ca explicatia dumneavoastra este prea subtila pt.un copil de 14 ani ??! Este foarte pertinenta opinia d-lui Razvan M. La fel si a Adrianei.
Va rog sa-mi explicati de ce la propozitia principala a fost pus si cuvintul piese , asa propozitia nu are nici un inteles logic
Bună Camelia! Fragmentul de text despre care vorbim este extras dintr-o ştire publicată pe site-ul Historia. Cuvântul “piesele” din fraza “Expoziţia aduce în atenţia publicului 88 de jocuri de şah, piese care fac parte din colecţia particulară Emil Sitaru” are rolul de a evidenţia că jocurile de şah fac parte din colecţia particulară a dnului Emil Sitaru. Formularea este cea originală, care se regăseşte şi în textul din care a fost extras acest fragment: https://bit.ly/2rcOrrS.
Eu nu inteleg de ce se incearca sa se dea intrebari cat mai grele din text si nu se pun intrebari cat mai la intelegerea fiecariua si care sa se deduca cat mai usor din text .Incercati in general sa duceti in eroare elevii . Toate subiectele in general le faceti in asa fel incat sa fie cat mai dificile pentru in elev care nu trebuie sa stie decat strictul necesar nu in evantai de informatii inutile.Ma refer atat la literature cat si la gramatica .dati le domne elevilor ca subiecte strictul necesar nu mai compicati atat variantele de avaloare nationala .Ar trebuiii elevii sa fie si ei platiti ca sunt expisi stresului de a invata mult mai mult decat trebuie .cine vrea sa stie mai mult si e pasionat de diferite materii poate sa studieze acasa in timpul liber.Dar noi ce facem ne stresam copii cu tot felul de informatii inutile care nu I ajuta cu nimic in viitor si o sa avem o generatie de anxiosi .Elevii at da in randament mult mai bun daca subiectele at fi sub forma de teste grila.Intrebare si raspuns.Materiile at trebuii sa fie tot la fel , intrebarile cele mai importane si raspunsul la fiecare si asa elevii vor avea informatii mai putine dar cele mai importante restul pot sa studieze daca sunt pasionati.La matematica se pot da teste grila la fel cu mici exceptii la rezolvarea unor problem de geometrie .Dar cel mai bine at fi sa se dea multe formule de aplicat si exercitii cat mai simple .Cine vrea mult mai mult invata de placer daca e pasionat de o materie .elevii au nevoie si de relaxare la scoala de aceea nu at fi rau daca s at introduce si materii care sa ii invete cum sa se descurce in viata ..nu matrice si limite si genuri epice si etc ..cu ce ma ajuta in viata daca nu stim sa acordam in prim ajutor in cauzul unor problem de sanatae …si etc sper ca ati inteles ce doresc sa scot in evidenta .Invatam mult si prost .Mai bine putin si calitativ,Va multumesc !
Cine a gandit aceasta simulare a droit sa incurce elevii si desi saracutii sunt ei destul de stresati de bine ce iubitii copii v ati ganditi sa ii bagati in ceata cu aceste cerinte .
nu am inteles mai nimic…
Acesta simulare nu face decat sa duca elevii in eroare . Incercat sa faceti subiecte cat mai pe intelesul elevilor ca din aceasta cauza o sa avem copi stresati .Invata mult si nu au randament .Mai bine ganditi va pe viitor sa dati simulari grila si strictul necesar …( adica asa cum avem vocabularul fundamental ) asa si testele grila sa fie …cine vrea mai mult sa STIE poate sa studieze ce ii place daca e pasionat de ceva anume .Dar elevii nu sunt obligati sa invete atatea lucruri de care in viata nu se vor lovi niciodata .Ne batem joc de voata copiilor nostril nu vrem decat sa avem o generatie de tineri stresati..multe ore de invatare plictisitoare care nu ii ajuta cu nimic .Mai bine cautam in asa fel sa gasim ceva mai atragator care sa le dezvolte inteleigenta nu prin lucruri care nu le plac si I streseaza in viitor ci sunt multe alternative care pot face scoala mai atractiva si mult mai in folosul copiilor nostrii .Daca iubiti copii haideti sa faceti ceva cei de la Ministerul Invatamantului .Daca nu stiu ca va veni o vreme cat toate se vor schimba si noua generatie va prelua in mainile lor toul si cei care nu se conformeaza si sunt me moda veche tocire si mult si prost vor fi concediati.elevii vor face greva ..sa fie platiti pentru 12 ani de studiu stresant si plictisior .invata 12 ani de zile si nu se aleg mai cu nimic ..unde sunt anii lor ? Cine ii plateste pentru orele petrecute la scoala si acasa cu teme si invatare ?.Unde este libertatea lor deelevi ?
Bună Mirabela şi îţi mulţumim pentru mesaj! Dorim să te informăm că noi nu facem parte din Ministerul Educaţiei, ci reprezentăm un produs educaţional online. Te invităm să afli mai multe despre noi de aici ► https://www.examenultau.ro/intrebari-frecvente. O zi frumoasă!
Eu cred ca ce ai scris tu acolo este foarte adevarat dar mai ramai cu amintirile sunt hrana sufletului si nu inteleg de se dau aceste examene, eu cred ca nu te va ajuta in viata cu absolut nimic pentru ca nu sunt de folos conteaza sa sti sa scri si sa citesti pentru ca in viata de va ajuta chestia asta sa scri . sa aduni, sa inmultesti, sa citesti si conteaza sa termini scoala cu bine
Multumim pentru rezolvări Răzvan.