Subiecte Matematica – Evaluare Nationala 2018

13/06/2018

subiecte-matematica-evaluare-nationala-2018

VEZI AICI REZOLVARILE SUBIECTELOR LA PROBA LA MATEMATICA,
DIN CADRUL EXAMENULUI DE EVALUARE NATIONALA 2018

Iata subiectele probei la matematică, susţinute în ziua de 13 iunie 2018, în cadrul examenului de Evaluare Naţională, clasa a VIII-a, 2018.

VEZI AICI REZOLVARILE SUBIECTELOR LA PROBA LA MATEMATICA,
DIN CADRUL EXAMENULUI DE EVALUARE NATIONALA 2018

Nu uita sa dai share:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Whatsapp
Whatsapp

7 thoughts on “Subiecte Matematica – Evaluare Nationala 2018

  1. Alex

    M-a ajutat foarte mult, am invatat ceea ce aveam nevoie si mi-a folosit. Am trecut cu 7 examenul. Va multumesc enorm!!

    Reply
    1. Bianca Varbanciu - Editor Coordonator ExamenulTau.ro Post author

      Ne bucurăm nespus, Alex! Felicitări şi mult succes pe viitor! Îţi mulţumim pentru aprecieri şi îţi dorim o zi bună!

      Reply
    1. Bianca Varbanciu - Editor Coordonator ExamenulTau.ro Post author

      Bună, Sebi! Te rog să îmi spui mai exact ce eroare ai depistat.

      Reply
    2. Dan Petrache

      Sincer, astea sunt cele mai incurcate rezolvari posibile. Eu mi-am dat examenul in 2016,am luat 9.85 la matematica,iar acum il ajut pe fratele meu mai mic sa se pregateasca. Are examen in 3 zile…
      Prima data,cand a vazut redactarile astea,s-a panicat foarte tare. Subpunctul C de la problema a 2a,sub. 3 este incredibil de prost redactat. Pana si baremul propunea o solutie de 100 de ori mai lejera.Nu vad de ce ati trasat inaltimea aceea,atata vreme cat raportul de asemanare intre figuri se calcula foarte usor, dupa ce demonstram ca planele sunt paralele si piramidele astfel obtinute sunt asemenea. Calculam volumul piramidei mari,aveam deja toate datele neccesare, apoi din r.a. => Vpir. mare supra V. pir. mica este 8 (adica r.a. al muchiilor la puterea a 3a,2^3=8). Aflam si volumul piramidei mici, inlocuiam datele intr o ecuatie cu necunoscuta „p” reprezentand procentajul cerut si gata. Ma scuzati ca spun asta,insa redactarile propuse mi se par potrivite pentru cineva care nu stie aproape deloc formulele si teoria…
      La subpunctul b de la exercitiul cu functii era mai usor sa calculam aria in 2 moduri,mai intai ca suma ariilor celor 2 tr. dreptunghice,dupa care calculam AB-ul cu formula si egalam aria mai devreme obtinuta cu AB× d(C,AB) totul supra 2.
      Astea ar fi sugestii, cred ca ar ajuta mai mult copiii si sunt mai usor de inteles.

      Reply
      1. Bianca Varbanciu - Editor Coordonator ExamenulTau.ro Post author

        Bună, Dan! Îţi mulţumim pentru feedback şi pentru că ne urmăreşti! Ai dreptate – rezolvările sunt formulate ca pentru elevi care nu ştiu aproape deloc formulele şi teoria, aceasta fiind, după pererea noastră, cea mai bună metodă de a explica 🙂 Felicitări pentru nota mare obţinută de tine şi mult succes şi fratelui tău mai mic la evaluare!

        Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.