Blog ExamenulTau
Log In
Become a part of our community!
Registration complete. Please check your email.
Create an account
Welcome! Register for an account
The user name or email address is not correct.
Reset password
Recover your password
Password reset email has been sent.
The email could not be sent.
Possible reason: your host may have disabled the mail function.
Foarte frumos
M-a ajutat foarte mult, am invatat ceea ce aveam nevoie si mi-a folosit. Am trecut cu 7 examenul. Va multumesc enorm!!
Ne bucurăm nespus, Alex! Felicitări şi mult succes pe viitor! Îţi mulţumim pentru aprecieri şi îţi dorim o zi bună!
problema 5 nu este corecta
Bună, Sebi! Te rog să îmi spui mai exact ce eroare ai depistat.
Sincer, astea sunt cele mai incurcate rezolvari posibile. Eu mi-am dat examenul in 2016,am luat 9.85 la matematica,iar acum il ajut pe fratele meu mai mic sa se pregateasca. Are examen in 3 zile…
Prima data,cand a vazut redactarile astea,s-a panicat foarte tare. Subpunctul C de la problema a 2a,sub. 3 este incredibil de prost redactat. Pana si baremul propunea o solutie de 100 de ori mai lejera.Nu vad de ce ati trasat inaltimea aceea,atata vreme cat raportul de asemanare intre figuri se calcula foarte usor, dupa ce demonstram ca planele sunt paralele si piramidele astfel obtinute sunt asemenea. Calculam volumul piramidei mari,aveam deja toate datele neccesare, apoi din r.a. => Vpir. mare supra V. pir. mica este 8 (adica r.a. al muchiilor la puterea a 3a,2^3=8). Aflam si volumul piramidei mici, inlocuiam datele intr o ecuatie cu necunoscuta “p” reprezentand procentajul cerut si gata. Ma scuzati ca spun asta,insa redactarile propuse mi se par potrivite pentru cineva care nu stie aproape deloc formulele si teoria…
La subpunctul b de la exercitiul cu functii era mai usor sa calculam aria in 2 moduri,mai intai ca suma ariilor celor 2 tr. dreptunghice,dupa care calculam AB-ul cu formula si egalam aria mai devreme obtinuta cu AB× d(C,AB) totul supra 2.
Astea ar fi sugestii, cred ca ar ajuta mai mult copiii si sunt mai usor de inteles.
Bună, Dan! ÃŽÅ£i mulÅ£umim pentru feedback ÅŸi pentru că ne urmăreÅŸti! Ai dreptate – rezolvările sunt formulate ca pentru elevi care nu ÅŸtiu aproape deloc formulele ÅŸi teoria, aceasta fiind, după pererea noastră, cea mai bună metodă de a explica 🙂 Felicitări pentru nota mare obÅ£inută de tine ÅŸi mult succes ÅŸi fratelui tău mai mic la evaluare!
Singura problema care mi.a facut probleme este c ul de la ex1 s3 !
Sper sa am si eu subiecte usoare ca asta!